2012. december 8., szombat

Moodle

Sziasztok!

Minta ahogy azt ígértem, most írok néhány sort a moodle tananyagomról.:) Én 9. osztályos tanulásban akadályozottaknak találtam ki egy tananyagot. A téma Wolfgang Amadeus Mozart. 2 tanórát terveztem velük ebben a témakörben. A felület használata könnyen ment. :)
Az első órán megismerkedünk Mozart élettörténetével és munkásságával. Meghallgatjuk egyik leghíresebb művét: Rquiem (Lacrymosa) . Ehhez indítottam is egy kurzus fórumot, ahol megoszthatják egymással a diákok, hogy belőlük milyen érzéseket vált ki ez a dal. Illetve beépítettem a felületre egy fogalomtárat is, ahol Mozarttal és a bécsi klasszicizmussal kapcsolatban gyűjthetnek fogalmakat.
A következő órára a gyerekeknek csoportonként fel kell tölteniük egy-egy opera tartalmát, amiről beszélgetni fogunk. Ezek az operák a következők: Szöktetés a Szerájból, Figaro házassága, Varázsfuvola.
Feltöltöttem két dalszöveget is, amit majd órán fogunk együtt elénekelni. Utolsó órán pedig dolgozatot fognak írni. :)

Eni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése