2012. december 15., szombat

Összegzés


Ennek a félévnek is elérkezett a vége, és ez a tantárgy is lezárult. Szinte hihetetlen, hogy ilyen gyorsan eltelt ez az idő. Amikor az elő órán meghallottam, hogy mennyi feladat vár ránk, bevallom őszintén, kicsit megijedtem. Most se állítom, hogy könnyű volt, és nem kellett görcsösen koncentrálni a határidőkre, de meg tudtam oldani. Először a Twitteres feladatot teljesítettem, ennek során érdekes volt a többiek által kiírt cikkeket olvasni, videókat megnézni. Jó ötletnek tartom, hogy a feladat arra ösztönzött minket, hogy jobban elmélyüljünk a témában. A blogolás sokszor nehézséget jelentett, főleg az, hogy kitaláljam, hogy miről is írjak (ez a bejegyzés is az utolsó előtti pillanatban születik). A projektet nagyon élveztem, jó volt együtt dolgozni a lányokkal. A webinárium használata nem volt egyszerű, de remélem, ha legközelebb szükségem lesz rá, már könnyebben fog menni. Az órák többségét szintén élveztem, gyakorlati tudást kaptunk, melyet mi is használhatunk majd. A két utolsó feladat (moodle, és az elemző dolgozat) szintén megijesztett kicsit, ám mikor kitaláltam a témákat és elkezdtem őket, már sok ötlet jutott eszembe.

Kellemes ünnepeket Mindenkinek!
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése