2012. november 25., vasárnap

GimpGirl



Kedves Blogot Olvasók!
A heti blogbejegyzés témája a GIMPGirl lesz. Az interneten levő prezentáció nagyon pozitív gondolatokat ébresztett bennem. Ami viszont érdekes volt, hogy ezer féle helyen megtalálható ez a kis közösség és idáig mégsem tudtam róluk.
Úgy döntöttem felmegyek az oldalukra, és szétnézek kicsit. Amit szeretnék kiemelni az mindenképpen az, hogy chat szoba is van a honlapon. Nem igazán tudok olyan fogyatékos közösségről,akinek honlapján valaha láttam is ilyet.
Aztán mivel a facebook ugyebár a témánk, így evidens volt, hogy meglesem a facebook oldalukat. Meglepett, hogy  üres, 2011-ben volt egy bejegyzésük, azóta egy zárt csoportban működnek tovább. Ha az ő helyükbe lennék a facebook oldalukat frissítgetném, mivel az több emberhez eljut, míg a zárt csoport bejegyzéseit csak a tagok látják.
Visszatérve a chatre az oldalukon. Bárki számára elérhető, csak egy nicknevet kell megadni és pár pillanat múlva már a chatszobában találjuk magunkat. Kipróbáltam, hogy ha bejelentkezem és írok pár sort kapok e választ. Sajnos hiába vártam, nem érkezett. Valószínűleg nincsenek gépközelben. (külön felhívják a figyelmüket erre az embereknek)Minden szerdán  van egy úgynevezett „Hang Out Hour”, ahol beszélgetés folyik, bárki felteheti kérdéseit és ők válaszolnak rá. Ezen felül „support meetinget” is tartanak egy másik időpontban
Kiemelném, hogy az ő chatjükben is találhatóak smilek, amelyek nélkülözhetetlenek a társalgáshoz:) Kiválaszthatjuk,hogy milyen színnel szeretnénk írni,valamint fordítást is kérhetünk. Kipróbáltam és nagy örömömre a magyar nyelv is jelen van sok másik mellett. A fordítás pedig működik.
Első benyomásra ennyi, később lehet még visszanézek, hátha nagyobb szerencsével járok. Ha időm engedi szerdán felnézek erre a chatelésre, kiváncsi vagyok hogyan zajlik, hányan vannak. Ha utánajártam megírom tapasztalataimat.
Anikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése