2012. november 11., vasárnap

IKT, Protokoll és Facebook


             A múlt héten ugyebár őszi szünet volt és ilyenkor szerintem minden hallgató elhatározza, hogy rengeteg mindent meg fog csinálni a szünet alatt (házi dolgozatok, jegyzetek rendszerezése stb.), de valahogy sosem sikerül mindannak a végére érni, amit nagy lelkesen eltervezünk. Természetesen magamból indulok ki és tisztelet a kivételnek. Nos akárhogy is elhatároztam, hogy az ominózus héten is írok egy bejegyzést, hát nem sikerült, viszont azért foglalkoztam részben ehhez a témához kapcsolódó dolgokkal. Az ok, amiért ezen a héten teszek említést róla pedig az, hogy  e hét pénteken kaptam róla visszajelzést, de kezdem az elején.
             Szóval az őszi szünet esetemben csak az ELTE-re vonatkozott, az ÁVF-re nem. Ott az idén felvettem egy olyan szabadon választható tantárgyat, aminek a neve Protokoll. E kurzus teljesítésének feltétele egy házi dolgozat volt, melynek témája egy  esemény, helyzet, hely protokolljának ismertetése, amelyet tapasztalataink alapján be tudjuk mutatni. Nos én nagyon bajba voltam, ugyanis külföldön nem jártam olyan huzamos ideig, hogy érdemben nyilatkozni tudjak a protokolljáról, üzleti rendezvényen sem voltam, hát miről is írjak. Aztán egyik hétfőn mikor órán pont a közösségi oldalak etikettjéről kellett példákat hozni megszületett a témám. A dolgozatot tehát ebből írtam az őszi szünet során. Ehhez felhasználtam e-Etikett - Digitális együttélés szabályait, illetve átböngésztem néhány oldalt az Interneten, amelyek közül az egyiket Twitteren közzé is fogom tenni, mert szerintem nagyon tanulságos. Visszatérve a dolgozathoz úgy építettem fel, hogy vettem egy szabályt és ahhoz kerestem saját tapasztalat alapján egy rossz vagy jó példát a Facebookról. Igazából nagyon élveztem ezt a munkát. Az tetszett benne a legjobban, hogy jó volt mindazt hasznosítani, amit már a blog íráshoz, illetve egyéb felkészülési anyagokhoz csináltam.
            Amiért mindezt leszerettem volna írni az az (egy kis dicsekvéssel), hogy elég sokan választottuk ezt a formáját a kurzus teljesítésének, és közülünk mindössze két embernek emelte ki az oktató a munkáját és az egyik az enyém volt. Habár azt azért hozzá kell tennem, hogy annyira sok újat nem tartalmaz, de azért valahogy megpróbálom csatolni és akit érdekel, elolvashatja.


Vivi

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Megpróbáltam kicserélni "szép linkelésre", remélem Neked/Nektek is megnyitja majd! :)

      Törlés