2012. december 9., vasárnap

Félévzárás....

Sziasztok!

Mivel a kurzus végéhez értünk, úgy gondoltam írok egy kis összefoglalót a félévről. Összességében érdekesnek és hasznosnak találtam az órákat. Voltak olyan információk, amiket tudtam és persze voltak számomra új információk is. 
A projektmunka a csoporttársaimmal nagyon jól zajlott. Mindig mindenki kivette rendesen a részét a munkából. Nagyon ügyesen dolgoztunk, egyedül a webinárium nem sikerült olyan jól, mert egyikünk sem használt soha még ilyet. 
A kedvenc feladatom a brossúra készítés volt. Nagyon szép is lett.:)
A blogolásról csak annyit szeretnék írni, hogy eleinte nehezen ment, de aztán belejöttem, megszerettem. Éppen ezért nagyon örülök neki, hogy következő félévben az összefüggő gyakorlatunkról minden héten kell egy blogbejegyzést írni. :) 
Most búcsúzom tőletek, kik olvastatok minket, hiszen ez az utolsó blogbejegyzésem. 

További szép estét mindenkinek!

Eni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése