2012. december 11., kedd

Moodle

Sziasztok!


Ma elkészítettem a tananyagomat. Először más témát választottam, ám egyszer csak beugrott, hogy a fákkal kapcsolatban nagyon sok mindent lehet csinálni. Először biológiai szempontból közelítettem meg a témát, egy képet raktam fel a fa részeiről, majd egy ppt következett a nyitvatermőkről és zárvatermőkről. Ez után egy verset tettem, melyről gondolattérképek készülhetnek, és kerestem hozzá egy szép képet. Itt a kép formázása jelentett egy kis nehézséget, de végül megoldottam. Házi feladatként gondoltam a következőre: egy fórumban a diákok fákkal kapcsolatos verseket gyűjtenek össze. A második órában a fa feldolgozása lenne a téma, kiemelten a papírgyártás, ebből is ppt-t készítettem.  Egy videót is beágyaztam egy fatányér készítéséről. Létrehoztam még egy fórumot, melyben a karácsonyfához kell pro és contra érvelni. A fogalomtár mellett, egy rövid, öt kérdésből álló teszt is található. 

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése