2012. december 14., péntek

Vége

Sziasztok!
Úgy éreztem nem hagyhatom zárószavak nélkül el a blogot.
Ha visszatekintek a félév elejére akkor még nagyon soknak tűntek a feladatok, talán nem is emlékszem még egy ilyen kurzusunkra ahol ennyi mindent kellett csinálnunk.
Abszolút jónak tartottam a határidőket, így nem a félév végére halmozódtak fel a beadandók (egyébként is mindig az utolsó két hét kritikus, mindenki mindent arra az időpontra tűz ki)
Voltak élvezetes és kevésbé élvezetes feladatok, de mindegyikből azt hiszem magammal viszek pár tapasztalatot és ezt kell megőrizni úgy gondolom.
A blogolásba is egészen belejött az ember. Emlékszem az elején sokszor nem tudtam miről írni....
A webinárium nem lett a szivem csücske, de megtapasztalni érdekes volt.
A moodle-t érzem a leghasznosabbnak és már most biztos vagyok benne, hogy használni fogom ezt a felületet. Bevallom ettől is nagyon féltem, akkor meg aztán pláne amikor órán nekem nem akart működni a rendszer, és őszintén elmondom, hogy az ilyen számítógéppel végzett feladatok létrehozása,kitalálása nekem mindig gyenge pont, hamar elvesztem a fonalat.
Örülök,hogy a lányokkal csoportban dolgozhattam, erősítettük, segítettük egymást. Voltak napok amikor egyikünk volt aktívabb és a másikunk nem. De ez így van rendjén.
Összességében élveztem ezt a félévet is, okosodtam, sokat megtapasztaltam. Hihetetlen, hogy megint vizsgaidőszakunk van, szinte repül az idő.
Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok! Pihenjetek sokat,mert még egy nagy megmérettetés mindenkire vár.
Anikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése