2012. december 2., vasárnap

Egy kis kitérő!

Mivel most nagyon szentimentális hangulatomban vagyok, egy részt azért, mert advent első vasárnapja van, másrészt, mert névnapom van, ezért most kivételesen olyan bejegyzést teszek, mely kapcsolódik ugyan közösségi oldalhoz, de nagy mértékben személyes élmény.
Bár a bejegyzésből pont nem ez jön le, de én nem igazán szeretem mikor adott alkalmakkor le vagyok rohanva jó kívánságokkal, de azért emberből vagyok és jól esik. A születésnapomkor rengeteg köszöntést kaptam, talán életmben ennyit még soha és nagyon jól is esett. Mégis elgondolkoztam azon, hogy ez vajon nem azon múlik-e, hogy kijelzi a Facebook, hogy kinek mikor van. De a névnapot nem. Habár nem kaptam annyi köszöntést, mint a születésnapom alkalmával, de sokan írtak nekem úgy, hogy nagy valószínűséggel tudatosult naptárból, de mindenesetre nem a Facebookról (bár az üzenőfal még gyanús).
Viszont, hogy legyen egy kis tantárgyi vonatkozása is, úgy gondolom nagyon fontos megtanítani azt is, hogy valóban mindig mindenkinek írni kell, ha ilyesmi eseményt jelez példának okáért a Facebook. Én nem szoktam mindenkit köszönteni, csak azokat, akiknek vagy alapjáraton ismerem a születésnapi, névnapi dátumát, vagy pedig valóban olyan kapcsolatban állunk, melyben helytálló, hogy felköszöntsem.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése